
20 lut Wykorzystaj moc Facebooka w swojej firmie dzięki tym poradom marketingowym
Wszyscy kochamy Facebooka, prawda? Chcemy być w kontakcie z rodziną, sprawdzać starych znajomych z liceum, a nawet sieć w celach biznesowych.
Najlepszym wykorzystaniem Facebooka dla firmy jest dotarcie do klientów, a także tych, którzy mogą stać się klientami. Z tego artykułu dowiesz się, jak to się robi.Skorzystaj z Facebook Insights, aby ulepszyć swoją kampanię marketingową w mediach społecznościowych. Sprawdź Facebook Insights, aby dowiedzieć się, które aktualizacje są najpopularniejsze. Jeśli to możliwe, udostępnij więcej podobnych aktualizacji. Jeśli zauważysz, że Twoi subskrybenci tracą zainteresowanie Twoją kampanią na Facebooku, postaraj się stworzyć bardziej interesujące treści dla Twojej kampanii.Szybko odpowiadaj na pytania i komentarze. Spróbuj odpowiedzieć na jego pytanie, udzielając pomocnej odpowiedzi i podziękuj tej osobie za skontaktowanie się z Tobą. Jeśli możesz odpowiedzieć na czyjeś pytanie za pomocą linku prowadzącego do już opublikowanych treści, to jeszcze lepiej.Upewnij się, że budujesz bazę fanów podczas marketingu na Facebooku. Oznacza to, że prawdopodobnie nie musisz wkładać dużo pieniędzy w swój marketing, dopóki nie będziesz w stanie zbudować bazy fanów liczącej 5000 lub więcej osób. Po osiągnięciu tego progu Twój współczynnik konwersji zacznie rosnąć.Nie pozostawiaj żadnych sekcji swojej strony na Facebooku pustych, jeśli chcesz promować swoją firmę. Wiele osób zaniedbuje umieszczanie wszystkich swoich informacji, a na dłuższą metę może to dużo kosztować. Jeśli ludzie nie mogą znaleźć potrzebnych informacji na temat Twojej firmy, mogą szukać innego miejsca, aby uzyskać to, czego potrzebują.Publikuj regularnie na swojej stronie na Facebooku. Nie twórz tylko swojej strony biznesowej, publikuj kilka wpisów pierwszego dnia, a potem przestań publikować na kilka miesięcy. Brak częstego aktualizowania strony pokazuje odbiorcom, że nie obchodzi Cię to aż tak bardzo. Jeśli potrzebujesz tej strony na Facebooku dla swojej firmy, trzymaj się pewnego rodzaju harmonogramu publikowania.Unikaj zbyt częstego publikowania aktualizacji. Jeśli zauważysz, że Twoi subskrybenci nie są zainteresowani Twoimi aktualizacjami, spróbuj zmniejszyć częstotliwość aktualizacji.
Zapisz treści, które chcesz udostępnić, aby później móc publikować cenniejsze aktualizacje.
Publikowanie jednej codziennej aktualizacji to najlepsza opcja, jeśli Twoi subskrybenci regularnie sprawdzają Facebooka.Twórz infografiki. Infografiki są krokiem naprzód w stosunku do zdjęć i zawierają informacje i istotne informacje, które mogą być przydatne na rynku docelowym. Kiedy tworzysz infografikę, jest jeszcze bardziej prawdopodobne, że zostanie udostępniona przez innych, ponieważ informacje są cenne. Podnosi to Twój profil, ale także sprawia, że wyglądasz na eksperta.Zachęć subskrybentów do interakcji, zadając kilka pytań. Możesz na przykład poprosić ludzi, aby podzielili się z tobą zabawną anegdotą lub wyrazili swoją opinię na określony temat. To świetny sposób na zachęcenie subskrybentów do interakcji z Tobą i między sobą.Zachęć fanów do publikowania treści na Twojej stronie. Wyłączenie komentowania może zapobiec nieodpowiednim komentarzom i spamowi, ale również sprawi, że Twoja firma będzie wydawać się antyspołeczna i niekomunikacyjna.Odpowiadaj na komentarze lub pytania tak szybko, jak to możliwe. Dzięki dzisiejszej technologii ludzie lubią szybkość. Im szybciej możesz odpowiadać na pytania i komentarze odbiorców, tym lepiej. To pokaże im, że naprawdę dbasz o nich jako o klientów i cenisz ich.Facebook sprawia, że zarówno utrzymanie lojalnych klientów, jak i konwersja leadów na klientów jest prosta i skuteczna. To powiedziawszy, przeczytanie tego artykułu da ci przewagę nad konkurencją. Po prostu zaimplementuj wszystko, co przeczytałeś, a z łatwością zaczniesz zwiększać sprzedaż, zwiększać zyski i naprawdę docierać do jak największej liczby odbiorców.
Sorry, the comment form is closed at this time.